Förberedelser

Åh att det ska vara så sjukt varmt jämt..

Nu har jag iaf lämnat av lilla Trassla, hon ville faktiskt inte vara där, utan vara hemma i köket hos mig istället :P hehe. Men hon vänjer sig och snart får hon ju komma tillbaka =) Och det bev inte andre som fick ta hand om den, utan Lotta, ackes lillasyster istället.. hehe jaja jag är nöjd om någon tar hand om henne =)
Passade på att bada, det var varmt i vattnet! Mycket varmare än i måndag =D Hoppas att det är varmt hemma med, skulle vara toppen :)

Nu "måste" jag försöka börja packa in bilen, så att jag kan åka hur tidigt som helst imorgon, kommer ju ta cirka 10 timmar att bila hela vägen själv.. usch
Men bara jag kommer fram är det bra!

Doi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0