Jobbat klart =)

Sådärja ja.. 24 timmars arbetspass är avklarat.. =) Gick fint, gällde bara att vara inställd på det och sen så ;P Men nu är jag trött.. hoppas inte jag jobbar imorn.. Vi har nämligen inte fått ut nått schema än, och halva månaden har snart gått, ajaa

Imorgon börjar skolan, sista veckan för den här terminen ;D Sen nästa vecka är det nya tider på lektionerna och fortsättningskursen som gäller, ska försöka komma ihåg det =P

Jag känner mig inspirerad! Vill shoppa gardiner och lakan och matta och annat till Ackes hus.. vet dock bara inte om jag får ;P Får köpa det till mig lägenhet så länge och komma med det sen.. hehe

Nu ska jag tjata på tvillingbror om pengar för min bil och sen slå på en film och somna :)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0