Trasig..

Dumma dator! Den krånglar! Antivirus krånglar, det går segt, det är dumt.. idiot till grejj.. Om nått händer så har jag iaf alla mina bilder uppladdade på Lilltigers dataminne. Det är iaf något positivt.. =)

idag har jag: Jobbat, tänkt handla men skjutit upp det till imorgon, börjar småpacka lite =) Och funderar på att göra lite läxa, kommer ju inte varit på någon lektion 3 veckor i rad sen när jag kommer hem.. känns lite som om att man kommer ligga efter, men nöje går före allt ^^

Helgen med Dessi är spikad! Den 28 feb- 1 mars, fint fint fint

Jag ska laga ärtsoppa imorgon! Det ni! Tänk så ekonomisk och nyttig jag är =)

Nu ska jag försöka göra något nyttigt :)



Kolla så små man kan vara! Mina småsyskon när dom fortfarande var gulliga, Jacob och Cattis plus två kusinbarn, bebisen är Melle och den andra lilla killen Robin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0