Snöat har det =)

Det har snöat i Göteborg, i Axsjö och hemma hos Acke och i Jämtland har det snöat massor tydligen =)
Jag ångrar mig, jag vill inte att det ska bli vår och sommar riktigt än.. Jag vill faktikst hem till Jämtland och snön..

Vi ska till Lilly på fredag! Eller, vi åker på fredag och kommer fram på lördag morgon :D Åh det ska bli så otroligt roligt.. ska krama om henne hur mycket som helst =)

Imorn är det jobb, ons skola, tor kommer hantverkare och byter fläkt och sen jobb på kvällen och fre åks det ^^ Yehooo

Lite bilder kommer här :

Snö i Gbg på parkeringen
Snö hemma hos Acke =)
Han hade lite tråkigt medans jag och Stoffe pillade med kamerorna så.. Det blev såhär ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0