Vi flyger dit vingarna bär oss och landar där vi mår bra.

Fint sagt va? =) Såklart inte jag som kommit på det, men hittade det nånstans gjorde jag!

Tentan gick bra, kändes det som iaf! Svarade på allt, och även om jag vet att inte allting är rätt såhar jag nog knopat ihop ett Godkänt, och det är bra! Så nu ser jag framemot en pluggfri kväll och helg.

Tog tidiga bussen hem, passade på att handla mat, idag ska vi äta stekt potatis, wok och vegetarisk schnitzel! Schnitzeln är faktiskt himmelsk god =)
Tankade bilen, köpte smink till mig själv i butiken som ska lägga ner i Askersund, 50 % rea, det är en bra affär ;D
OCH jag har vaccinerat mig, känner ingenting utav det än, ont i huvudet har jag men det beror nog mest på den tidiga morgonen plus tentan ^^

Nu ligger min karl och min hund tillsammans i hundsängen.. haha



Dom bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0