Söndag = Middag hos mamma :)

Det har snöat hela natten (typ) och ingen Pappa eller Jonte hemma, och vi kvinnofolk är ju så hjälplösa så vi fattar inte hur man kör den där dumma traktorn med snöslunga :P Så jag och lillebror jacob tog med oss spadar och skottade helt enkelt, mest akut var snöplogskanten nere vid vägen.. den är borta! =D Vi är duktiga!
Så nu hoppas jag iaf att mamma tar sig uppför vägen (och ner) och att pappa kommer hem snart så att han kan skotta.

Det blir middag hos mamma idag, någonting med köttfärs! Köttfärs var länge sen man åt..
Vi ska hämta upp Desireé också, som för övrigt fyller år idag, 24 bast! Tro inte att jag glömt ;D Grattis!

Jag har det så väldigt bra här hemma! Det är snö, det är kallt. Taiga stormtrivs och vill aldrig mer komma in :P ochigår var vi till stan och mellandagsrean, hittade 2 varma tröjor, 1 top, 1 par jeans, sockar och sånt =) topp topp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0