Fredag 18 dec!

Mindre än 1 vecka kvar till JUL! Jag fattar inte.. hänger inte med.. Men det gör ju inget =)

Åker alltså på tisdag, kommer hem den 3 januari 2010 igen. Sedan åker våran bil ner till sitt hemland Tyskland igen med Ackes pappa, och därmed blir jag (vi) utan bil. Acke har ju såklart sin firmabil men.. hur ska jag ta mig fram och tillbaka till bussen i Askersund? När det inte går bussar härifrån? Ja inte vet jag.. och jag vill inte vara utan bil länge :P

I helgen ska jag packa och översätta, produktiv helg =)

Taiga är förresten hemma! Hon försvann ju i onsdags då kopplet gick sönder.. Tack till Tord som plockade upp henne där hon stod förvirrad mitt på vägen och tog med henne hem, han räddade henne från att bli överkörd garanterat! =D
Och Thore våran kära granne hjälpte mig spåra henne och sa åt mig att ringa polisen när vi misstänkte att någon måste ha plockat upp henne. Underbart =)

Nu ska jag stoppa i mig något att äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0