Åh!

Idag trodde jag att jag skulle få komma hem tidigt, vi hade egentligen seminarium från 15-17. Men då vi fick höra att det inte var obligatoriskt fick alla bråttom och började diskret packa ihop. Jag missade såklart bussen 16.35, tänkte att det gör ju inget för att jag tar bara tåget och sen bussen från Hallsberg 17.15 så kommer jag hem mycket tidigare än vad det var tänkt från början iaf.
Det hela slutade med att jag var inte framme i Hallsberg förns 17.50 (tåg framför oss vid stationen i Kumla som hade fel på sina hjul) obra!
Som tur var så var Lotta på väg "hem" från Hällefors, så jag fick vänta 20 min och sen plockade hon upp mig! =) Mycket bra!

Men nu är jag trött! Inget plugg idag. Det får råpluggas hela helgen istället. Dumma tenta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0