Lilly är här och de andra är borta!

Min Lilly är här, sitter bredvid mig i köket framför Ackes laptop och nördar spel =) ^^

Cora, Vincent, Leida och Charlotte var ju också här,(min kusin med man + barn) kom igår kl 15 nånting.. leida och charlotte är ganska söta men.. dom är lite som Trassla, väldigt jobbiga ibland. Dom blev rädda för Trassla för övrigt, så fort hon kom för nära.. trodde barn ska tycka kattungar är söta? ;P
Taiga var inte heller en favorit..
Men dom tyckte om min mat iaf, efter en stund, när dom gett upp mammas tjat och smakat =)
Sen åkte dom imorse runt 10..

Idag har det åskat, hur mycket som helst, nästan så att huset skakade när blixten slog ner på ängen.. men vi klarade oss! lite orolig för trasslis bara, kunde inte hitta henne där ute i regnet och åskan, hon har säkert gömt sig nånstans.. men hon kan få komma fram nu =)

Nu måste vi försöka slita oss och gå ut med Taiga nu när det slutat regna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0