Idag har det gått bra

Faktikst, Taiga har ätit, kanske inte så mycket som hon ska egentligen, men det kommer mer och mer.
OCH! hon har rymt, och sprungit efter korna, tar det som ett gott tecken.. hehe
jag hade inte stängt dörren riktigt, hon puttade upp den och sprang. Först hörde jag ett Voff och sen ett Muuuu och sen såg jag en Taiga springa genom kohagen bortåt. Jag tog bilen och tänkte att hon nog skulle vara hos grannen och sniffa på grannhunden (som inte är hemma). Ingen där, vände och då mötte hon mig på vägen. Hoppade snällt in i bilen. Bra bra, ingen panik, ingen Taiga överkörd eller borta. =)
Nu måste jag faktiskt försäkra henne, ska försöka ringa imorn (A)

Jag har översatt
Tvättat
Diskat
Inte städat
lagat mat dock!

Tjoho!

Färgar håret nu också, kopparrött blandat med rödbrun, kan bara bli bra ;D

Jag känner mig flummig, lilla Trassla med, vet inte riktigt vad hon ska leka med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0