Hemma med Karl och Hund =)

Jamen dåså, nu är jag hemma på riktigt. Och på riktigt betyder i Axsjö, hos Acke. och nu också med Taiga, för henne har jag snott med mig =) Hon har fått ett aldelles eget fint stort rum med matta i ladan, och en ny lång kedja så hon kan se och hälsa på alla som kommer ^^
Åh detta kommer bli så bra!
Det är bara katterna som det ska gå bra med nu också, Popan är hemma, men dom har inte hunnit nosa/hälsa på varandra. Trasslan ska vi hämta snart (när Acke har klipp färdigt gräset). Men klart det kommer gå så fint så fint, annars får dom väl helt enkelt hålla sig på olika plan, Taiga nere och katterna uppe. Kommer väl ta ett tag, gjorde det ju med katterna hemma i Jämtland med..

Annars så är det fint, tack som frågar (: Ska försöka se till så att det blir fint här hemma, städa, dona och grejja. Ikea trip blir det förhoppningsvis också snart! Jag får inte plats med mina saker i badrummet så..
Joel, Maria och Valle kommer imorgon (storebror, hans sambo och hund)!! Det blir fint, sova över skulle dom med :)

To the world you may just be one person, but to a person you may be the world



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0