Full rulle

Idag vart det Ikea, plus marknad, plus Ö&B. Taiga stackarna fick vara ensam hemma 9 timmar, en olyckshändelse men det gick ju bra. Hon hade bara trasslat in sig lite och druckit upp sitt vatten :P

Nu är alla Ikea möbler ihopmonterade (utan beskrivning!) allt på sin plats och det är jättefint, mycket fint och mysigt =)

Imorgon ska jag hoppa på tåget 13.33 för att ta mig till Göteborg för att jobba hos Sofia 17.00 till fredag 17.00. Får Acke öva lite att ta hand om hunden ^^

Nästa onsdag ska tydligen min kusin Cora, hennes man Vincent och deras två barn Leida och Charlotte komma hit, vet inte riktigt vad jag ska underhålla dom med men det kommer väl ordna sig antar jag =)

Jag måste sova... trött Esther med trötta fötter

Welterusten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0