Duktig Vovve

Jag måste säga att jag är stolt över min hund, särskilt idag.
Varit ensam hemma några timmar, hälsat oerhärt glatt och snällt på Ackes föräldrar (inte ens ett hopp!). Sen åkte vi för att hälsa på dom, plus hundarna Lucky och Agdis, och systrarna.. Mötte Bamse på vägen, grannhunden som inte tycker om Taiga hittils och Taiga tycker inte om Bamse. Morrades rejält av Taiga, jag tog tag i nackskinnet och tryckte ner henne, då slutade hon =) Bra bra
Sen mötte hon Lucky, som är en ettrig liten sak (Jack Russel) och inte helt frisk i huvudet ;D morrades ganska rejält faktiskt, men efter mer nackskinn och skäll så gav hon upp och brydde sig inte om Lucky på hela kvällen sen! även om han skällde och morrade på ^^ ÅÅh hon är ändå rätt duktig, det får ta lite tid, sen kan dom nog umgås dom med. Agdis får hon hälsa på en annan gång..
Jodå nog är hon fin allt, katterna ska hon också läras att hon inte får röra, särskilt den lilla söta, det kommer kommer ^^

Joel, Maria och Valle var ju här med, mycket mysigt, vin och vattenpipa ^^ Taiga fick uppmärksamhet och en Valle att leka lite med, och dom blev nog kära i den lilla katten tror jag, fick ju faktiskt plats i handväskan så den kunde snos med, men den är fortfarande här =)
Vild och Galen

Nu sitter Acke min och lyssnar på Ulf Lundell, ska nog stänga ner detta och joina lite =) Imorgon skulle det ju tydligen fixas massa..



Lilly! Du måste också komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0