Duktig fruga =)

Ja just det, jag är en duktig fru och hjälper min man att måla huset. =) Och det blir faktiskt fint! Sååå dutti så :) Det är inte ett så stort hus vi har men det är tillräckligt stort för att det ska bli ett projekt att måla det, men nu har man börjat, så då kan man inte sluta :P
Det har iaf slutat med att vi nu, 20.50 är helt prickiga med både vita och faluröda prickar7droppar färg, lite roligt, vet inte om det går bort i duschen.. får se när Acke kommer ut ur den straxt.. annars får han väl gå till jobbet prickig imorn ^^
Lilla Trassla försökte också hjälpa till i början, men sen blev hon less och klättrade i träden istället. Börjar bli en stor katt

Min dator är fortfarande på inlämning för rehab (lämnade in den i söndags), får väl åka och hämta den sometime kanske. Men jag har iaf översatt klart och tjatat om att få lön för det jag översatt.. fattar inte att det aldrig ska fungera, man måste ju tjata varannan gång..

Miauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0