Åh men..

Lilla Taiga, ät någonting! Det enda som går i henne är kattmat, och inte ens en någorlunda portion av det.. Jag blir så orolig för henne, hon måste ju äta! Igår fick hon iofs i sig korv och annat smått och gott, men ordentlig hundmat då?! ååh stackars liten..

Beror väl på mycket, flytten - precis allt är ju nytt, har varit mycket för henne lilla liten. Nya människor, nytt hem, nya katter, nya grannhundar, nytt allt.
Värmen
Skengravid (?) inte ens tänkt på att dom kan vara det förut.. men Ackes syster sa igår att dom blir det typ 1-2 månader efter löpningen, och det stämmer ju på tiden, och då blir det såklart ännu jobbigare.

Det blir inga långpromenader eller springande efter moppen förns hon börjar äta igen, och hunnit äta upp sig. får väl försöka pilla i henne mat tills hon börjar trivas mer och mer...

 =/


Annars är det fint, Acke jobbar första måndagen efter semester nu, glömde matlådan gjorde han med :P inte lätt ^^
Jag sitter här och översätter lite, ska duscha dock och ta med Taiga till affären sen, hon tycker ju om att åka bil =) Ska köpa kött åt henne, har acke lovat att laga till sen..
På onsdag! Då kommer min kusin Cora, hennes man och 2 barn + LILLY! Det blir mysigt, stackars Acke, här släpar jag hem alla möjliga släktingar ;D

Nej nu... igång med dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0