Tenta klarad =)

Eller, klarad vet jag ju inte än, men det kändes som om jag klarade den iaf ;D Kommer med resultatet lite senare, min lärare brukar vara rysligt snabb med att rätta :P

Mina grannar har fest, låter det som ;D hehe
Själv här jag nyss duschat, sitter här i Ackes mjukisbyxor som jag så snällt "råkade" få med mig sist =) Men funderar faktiskt på att krypa ner i sängen och försöka läsa ut boken, har ju 1000 nederländska sidor till att läsa.. usch det känns så mycket just nu. Har ju tenta varje vecka ett tag fram över nu.Tar en sak i taget så brukar det gå fint =)

Imorgon ska det shoppas massa bra/onödiga saker för mina surt förtjänade översättningspengar. Det blir bra. Det är ju vår i Göteborg, då måste man ha vårkläder, och skor! Det ska få plats i garderoben ^^

Har ni föresten sett Knäckebrödsdansen?! Sök upp på Youtube nu! Huvva så roligt ^^

"Du har skön stajl"




Kommentarer
Postat av: Marre

Ja, det är jussom tanken att jag ska göra det detta år iaf. Jag försöker sätta upp lite mål som jag ska nå! :) Hoppas jag har ekonomin bara, där det sitter just nu! :D Hoppas allt är bra med dig! Saknar dig vännen, Puss å Kram x)

2009-04-19 @ 14:19:17
URL: http://lightblue86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0