Lalala

Jag får sjunga lite =)

Inte för att jag fått lön från översättnings jobbet än men.. sjunga kan man ju göra iaf..
Äsch, det strular alltid.. dom glömmer bort det eller ger för lite eller inget.. får väl tjata och klaga igen.. =/

Mamma kommer ner! Helgen vecka 20, blir jättebra. Hon ska visserligen göra massa tentor, men vi får försöka hitta på nått. Ska kolla om det går nån teater, vore fanatiskt roligt =D Länge sen man gjorde nått sånt kulturellt

Idag var det värsta vårdagen, och tur med jobbet som jag har fick jag äta lunch ute i gräset och solen idag =D skönt skönt

Imorgon ska jag sova (välbehövligt) sen knata iväg och höra lite med tatuerings studion! =D Sen får vi se ^^

Knuffel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0