Jag ska äta blodpudding idag

Till middag ;D


Åh jag saknar min Acke, det var tänkt att han kanske kunnat komma i helgen, men det strular massa.. så det blev inte så.. Nåja jag får åka dit nästa helg istället...Och helgen efter det.. Positiva tankar =)

Gick till tatueraren imorse, men dom öppnade inte förän 12, tänk att jag var för tidig ;D Och nu orkar jag inte gå igen för ska ändå iväg och jobba snart.. Men måndag då kanske? Nu vet jag ju iaf när dom har öppet =)

Jag fick lön idag med! Åh så skönt att ha pengar pengar på kontot :P Hehe, får iväg och shoppa på söndag som tröst för att jag saknar Acke och för att jag är duktig och jobbat och klarar tentor :P har översättningtenta på lördag.. tjohej och usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0