Jag ser för snäll ut

Det måste vara så, att jag ser för snäll ut. Det kom fram en tjock äcklig medeålders man till mig idag när jag satt och väntade på bussen. Han visade sig vara ganska gullig dock.. "Ringde ringe i min telefon" upprepades.. jag fattade inte vad han ville :P Men han ville ha hjälpt med att ta bort att det stod " 2 missade samtal".. visste inte hur man gjorde. Sen frågade han om Telia kunde fixa att glaset spruckit..

Nåväl, jag har iaf shoppat duktig idag! Småprylar och viktiga saker =) ååh det var länge sen jag skämde bort mig såhär.. kändes bra =)

Det var några tuffa killar som brände däck och åkte jättefort på parkeringen nyss.. woow.. var tvungen att titta och vinka ^^ hehe

Jag har för mycket skolarbete att göra.. hur har jag förträngt detta? Börjar ju bli stressigt nu =/  Skärpning Esther, det är snart sommarlov =)

Måste säga upp lägenheten med.. aaah. Jag tar ju aldrig tag i nått :P

"Var nöjd med allt som livet ger,och allting du omkring dig ser,glöm bort bekymmer, sorger och besvär"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0