=) =(

Åh jag vet inte vad.. Just nu sitter jag här och försöker komma på när jag kan åka till Acke.. fredag ja men.. tid? Dessutom hade ju jag tänkt stanna där tills på tisdag morgon, hinna mysa massa.. men han ska åka till Norge tidigt tidigt på måndag.. så blir mindre med det.. Nåja, visste ju att den här dagen skulle komma :P Bara att inse att man inte kommer träffa han fullt lika mycket som förut den här månaden.. och härda ut, inte för att jag kan det känns det som just nu men.. ska försöka att inte tyna bort.. =)

Det är iaf drygt en vecka till jag ska hem iaf! Ska bli så superskönt! Krama om precis alla, fika massor hos mormor och morfar och fnittra med lillasyster :)

Samtidigt som jag är konstant sur/ledsen över att han ALDRIG följer med till Jämtland så kan jag inte låta bli att tycka om han så mycket..

Jag ska lägga mig och begrava mig med en bok..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0