Vänta vänta

ååååh, att det alltid tar så lång tid när man väntar på nått spännande och man inte har nått att göra.. tiden bara sniglar sig fram.. det är dumt!

Duktiga Esther bakade faktikst bröd idag! Det ni! med solrosfrön i och allt, nyttigt och gott, underbart =)

Csn pengarna kommer på måndag, se det ordnade sig aldelles utmärkt ^^

Så nu sitter jag här och lyssnar på dum musik.. chattade med Annika en stund med men hon var hungrig och gick och lagade mat.. Vi har bestämt att Jag, Sanne och hon ska ha en tjej absolut bäst helg i liverpool snart! måste bara få med Sanne på det, räkna ut när och spara pengar =D yeaahh!

För vi hade jämt skoj på den gamla goda tiden ;D

t.ex när jag och Sanne skulle supa Annika full för första gången för 2 år sen i Göteborg.. vi tog över mitt ex lägenhet ocb hade tjejkväll, kl 8 ungefär (på kvällen) gick Annika och spydde.. underbart <3 hehehe
åååh minnen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0