Pannkaka

Ska jag laga idag! gott gott =) Särskilt med min holländska sirap och "florsocker".. hur onyttigt som helst.. men det gör inget ;D långt kvar tills nästa bikiniperiod :P

Har nyss gjort klart läxan tills ikväll, upptäckte några övningar till.. Det är tenta om typ 4 veckor.. känner ingen panik, kanske man borde göra det?
Ska ta och skärpa mig lite och sätta mig i språklabbet några gånger också, känns som om man gör mer nytta där än att sitta hemma och försöka plugga.. =P

Dessi! kommer du och hälsar på mig snart, jag har päronlikör ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

päronlikör?!!!!!

I´ll be right there ;)

men hur gick det med den där dumma kryssningen vi skulle på? =D

2008-10-06 @ 18:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0