In Gbg =D

Jag har installerat mig, ordnat med internet och allting.. skrivit in mig i kåren, köpt alla böcker jag behöver och hej och hå ;D Nu ska det börjas pluggas på allvar är det tänkt, har inte riktigt hittat rytmen än, var faktikst 2 år sen jag gick ut gymnasiet så,,, men det kommer :D
Tv har jag också! fick en av min kära farbror Theo som hade bytt ut den mot en platt för ungefär ett år sedan, absolut inget fel på den, står på holländska allt på menyn o.s.v men jag tror jag överlever ;D Dosan var dock trasig så var till Claes Ohlsson och köpte mig en ny idag, nu fattas bara batterier, det tar jag imorn :)

Holland
var skoj som vanligt, gick upp nått kilo och allt var som det skulle.. Kusinbarnen hade växt och sånt =) Det enda som inte stämde var att min kusin Ronald var så oerhört oerhört mager.. bara ben kvar.. usch vad han såg ynklig ut, man hörde inget på rösten när han pratade men..när han skulle gå/resa sig upp så såg man direkt att han var sliten.. tog på krafterna bara det..


Vicci: Lilly är i Holland och Nieuwkoop, tar hand om 3 livliga barn =)
Laddar upp några bilder på en gång, från resans början såklart =D

Theos hus! Eller Omas och Opas hus =)
Här, mitt i centrala Amsterdam, brevd centralstationen, i en husbåt, bor Ronald =)
Lillys rum :)
Lukas, grabben Lilly ska ta hand om mest ;D
Mina 3 "gamla" Au Pair barn, Eline, Joris och Iris, bussen var grymm tyckte dom =D

Nu får det räcka! Går en mysig film på tv (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0