Humms

Niclas var här idag... guuud så sliten han såg ut..  Hans tjej hade nyss gjort slut, jättedeprimerad var han stackarn.. förlorat jobbet och allt möjligt.. Nåja.. bjöd på mat och försökte peppa upp han lite igen =) Mätt blev han iaf.. det är positivt (:

Jag gillar inte grammatiken! Blev helt less på den efter 6 dumma år med tysk grammatik.. men men, ska juh ha tenta på den 27 okt eller så.. sen är det över ;D puh..
 
Imorn måste jag tjata på mitt holländska jobb om lön! det är faktikst lite viktigt.. har inte jobbar mycket under sommaren eftersom det inte fanns nått att jobba med.. men lite har jag juh gjort.. =)

Måste bara citera min kära vän Martina.. det var så fint <3

"Han får min värld att stanna till så jag känner att jag hinner andas mellan varje minut som går."

Och en dikt jag hittade nånstans :

"Tänk att få vara en snöboll,
födas genom kramar,
flyga genom livet,
för att tillslut träffa den man smälter för"

Acke - Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0