Fin

Hemma igen.. mycket åkande fram och tillbaka nu ett tag.. men det är bara mysigt =) Myspys

Helgen har varit jättemysig.. som alltid.. bara det att jag börjar sakna min familj lite.. dom är så långt bort.. extra jobbigt att sakna dom då.. =/ Men jag ska juh åka hem, i mitten av okt :D Sen har jag bokat biljetten hem till Jul med! 95 kr hela vägen från Göteborg till Bräcke! det är juh underbart =) Bokar man tidigt så.. =P

Jag ska svara på mail och skicka mail till kamera grejset.. så jag kan lämna in min kamera.. den låter konstigt när man sätter på den och linsen åker ut =/ den fungerar men man blir juh lite orolig :P Men orkar inte skriva mailen nu.. tar det ikväll när jag kommer hem från lektionen..

Acke kommer på fredag.. to moi (:

Bilder ;D
Fakiren Curry

Såå mysigt höstväder =)

Myspysig hund (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0