Dumma teknik

Usch.. vad tid det ska ta, varför funkar det inte nu när det funkade förut? Installera enhetsrutiner och babbel, hitta cd skiva och allt... men nu har jag fått till det! Nu kan jag lägga in bilder till datorn från mobilen igen.. och annat ;D underbart =)

Acke har varit här hela helgen, myspys =) Vi klättrade upp för Göteborgs högst berg idag! hade ingen aning om att det låg aldelles runt knuten, man lär sig nya saker när man går på upptäcksfärd =D
Och vi har varit till Slotsskogen och NAturhistorika museumet, uppstoppade djur.. ujuj ^^

Orkar inte lägga in bilderna från kameran till datorn nu, blev hetl utpumpad av denna dumma teknik så vi tar det imorn, ska söka jobb imorn med! Knopa ihop ett litet mail, Personlig assistent :) Zandra jobbar med en tjej som behöver en till assistent och då föreslog Zandra mig, det är juh toppen faktikst :D Och eftersom mitt kära översättningsjobb verkar vara pladaskt över så.. yeeah =)



Uppstoppade djur är lite äckligt faktikst.. dom hade siamesiska tvillingar i en burk med.. =/

Sov och Mys freak ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0