Wörk wörk

Jag ska jobba imorn! Känns otroligt bra faktikst, klara sig själv lite och kunna slösa lite, underbart =)
Så nu är hela veckan inplanerad, jobb alla 5 dagar och nästa vecka med... ovant men skönt (:

Tenta imorn med, ska öva in lite dialoger.. annars är jag otroligt lugnt :P

Jag har fått en Julklapp! Av Acke =D Stövlar, jättejätte fina.. När jag fått min första lön ska jag köpa en kappa som passar till =P hehe

Nyss fått i mig kyckling och ris, ska lyckas hålla mig från nån sorts efterrätt.. knäckebröd och te kanske? det måste vara godkänt

Föresten! VG på Grammatik tentan! jag är så duktig ^^ Har inte fått veta resultat som jag gjorde på tentan för 2 veckor sen typ.. men det kommer nog :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0