Tom

KÄnner mig lite tom i skallen, har försökt plugga så mycket det går idag.. och nu orkar jag inte längre :P Men jag är stolt över mig själv! Lärt mig.. lite iaf =D
Känner ingen större fruktan för tentan på lördag, tror det kommer gå jättebra, känns som det iaf, och man ska juh lita på sina känslor ;D Nje men allvarligt, jag kan detta (:

Grammatik kan jag dock inte, men det är 2 veckor kvar... skit..

Jag ska hem nästa torsdag! Ska bli skönt, krama om alla igen.. gå låååååååång promenad med Taigis =)

"De flesta flickor skulle inte drömma om att göra de saker de drömmer om"


                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0