Tåget

Jag ska ta tåget home to Goteborg =) Nattåget närmare bestämt, och! Jag ska få ligga ner, känns fantastiskt =)
Lite saknar man med att jobba hos SJ, där man jobbade där kunde man alltid fuska lite ;D lite svårare nu, men man ska väll bli hederlig nångång har jag hört (:


Jag börjar jobba på måndag! Mamma fick översättning igår så jag bör också få här snart.. pengar pengar.. shopping shopping ^^ Hehe fast jag har juh allt jag behöver, julklappar ska snart inhandlas dock ;)
Jul ja.. vet inte hur det blir.. Man vet juh inte vad pappa har bestämt sig för, men det ordnar sig :P Upp ska jag iaf, snö snö snö =D
Och på tal om jobb, "jobbade" hos mormor och morfar idag.. 700 kr låg det i kuvertet.. bra timlön det där ^^


Taiga och jag var nyss ute på lång skogspromenad =) Nu ligger hon och tar igen sig på mattan här brevid ;D



Acke kommer imorn med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0