rastlöst..

Kom nu! på en gång :P

Jag borde kanske plugga lite? ska snart försöka sätta igång.. lovar =)

Kom hem 9 imorse ungefär.. packade upp allt, kollade mailen och brevlådan, duschade och somnade.. Sov till kl blev 2 =D sov inte så jättebra på tåget även om jag hade liggvagn..

Så nu har jag handlat, lagat mat och stökat lite allmänt, borde kanske dammsuga med... äh

Imorn är det tenta 9-13
På måndag är det tenta 19.15-21.15
På måndag ska jag antagligen jobba 09.30-17.00

Känns inte alls mycket.. nej nej ;D

Joel hade inte varit i Holland på 8 år(!).. lång tid det.. Bokade för en månad sen ungefär för att han skulle hälsa på och se Ronald en sista gång.. men det gick juh som det gick =/  Begravningen hann han inte heller till..

Lite bilder från den senaste tiden:

Vi spelade lite Rummikub för att fördriva tiden ;D
   Taiga var glad att se oss och komma bort från det hemska hunspensionatet :P      

Katterna hade hittat sin solplats :)

just..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0