Höst..

Just det ja.. första tentan är nästa helg.. på den holländska boken vi läser, är sista lektionen innan tentan idag så antar att vi får reda på exakt mer av det vi ska kunna.. känner ingen riktig panik än faktikst... är juh lååångt kvar :D men det kanske kommer, tvingade mig själv att göra klart läxan idag faktikst, det är duktigt =)

Bokade nyss tågbiljett igen, ska iväg imorn igen.. har redan packat, har inget tålamod när det gäller sånt ^^ Vill vara framme och påväg nu!

Så nästa helg är det Tenta, på lördag kl 09.00 på morgonen redan, vid den tiden har jag inte vaknat på länge vanligtvis en normal vardag :P nåjaa det ordnar sig aldelles säkert (:)
Helgen efter det ska jag hem till Jämtland =D =D =D Jag vill hem och äta mig mätt på mormors kakor ^^
Helgen efter helgen i Jämtland är det tenta igen.. På Nederländsk Grammatik och Uttal och Dialoger + Hörförståelse.. det jag är orolig för där är grammatiken, jag ser när det är fel och hur det ska va istället, men.. jag vet inte varför :P Kan inte riktigt alla dumma regler, men det går väll att proppa in..

Glad första oktober på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0