Home sweet home?

"Hemma" igen.. alltså i Gbg igen.. hem på riktigt ska jag om 2 veckor ;D

Lite tomt är det, ska erkännas.. känslan av att det är skönt att va ensam och ta hand om sig själv är borta för ett ganska så bra tag sen.. Men jag får överleva ett tag till (:

Imorn ska jag på arbetsintervju.. just nu vet jag inte om jag vill ha jobbet eller inte.. har juh ingen aning om vad som händer efter Jul när kursen är slut.. Flytta till Acke eller lära mig mer holländska här i Gbg, vet inte ens om holländskan finns kvar efter jul.. nedläggninshotat =/ så det lutar åt altenativ ett ;D och när det gör det så känns det inte så jättebra att ta ett jobb nu och veta att man ska sluta om 3 månader.. inte så shysst, särskilt inte när man söker ett personlig assistent jobb.. Men vi får se vad som händer imorn helt enkelt =)

har fått mer översättningjobb med, äntligen! Men! Kan inte öppna det dumma dokumentet! Fattar inte vad som är fel.. Gick hur bra som helst på Ackes dator.. nema problemas.. Kanske beror på att han har Exel och jag OpenOffice, men det ska juh inte spela någon roll? Mamma hade också problem, hon har också Exel, men det ordnade Storebror Joel.. usch vet inte.. mailat och frågat om dom kan kolla upp det :P Joel är inte inne på msn...

Nu ska jag hitta nått onyttigt och tycka synd om mig själv... ;)

Puss

"Det är svårt att vara modig när du bara är ett mycket litet djur"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0