Ojdå...

Tänkte vakna 9 idag för att hinna med allt jag skulle göra + hinna ta det lugnt.. vaknade 9, somnade om till kvart i 10.. skulle bara blunda 5 min till och vips.. klockan blev halv 12
Det blir alltid så, jag ska börja sätta väckarklockan på andra sidan rummet så jag måste kliva upp för att stänga av ;D

Nåjaa hann juh iaf, inte översatt än men kl är juh bara halv 4 så har en stund på mig innan läggdags =p
har handlat present till Jacob som fyller år på lördag medans han är här, handlat bok på holländska, hittade julklapp till pappsen med ;) och handlat mat.. måste handla mer innan fredagen men.. torsdag är en bra dag ;D

Ringde lagret som har min kappa med! Dom kommer med den på torsdag! =D

Nu ska jag laga mat

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0