men men men men

Nyss skickat iväg läxan..

I helgen var Mor, Cattis och Jacob här! Mysigt värre hade vi det.. På fredagen åkte vi till invigningen till Jul på Liseberg! åååh, gulliga små kaniner på is.. och snö! konstgjord men den såg mysig ut iaf ;D
Lördag åkte vi till Universeum, vilket jag inte längre har så skoj åt men Jacob tyckte det var underbart... kunde inte sluta snurra runt :P inte Acke heller ;D Mc Donalds, pizza, Chokladpudding och godis.. yes!

Dom åkte imorse.. borde väll va hemma nu kanske.. jobbade idag med (hoppade in) mellan 1-5, ganska lagom =) Innan det trog jag med mig pojkisen på stan innan han också skulle åka.. hittade vägg dekoration ^^

Eftersom jag lyckats skicka in min kamera nu (äntligen) så tog jag kort med mammas istället.. hon skickar väll det sen i framtiden tror jag =)

Imorn måste jag ringa bud grejset igen om säga till dom att leverera min kappa nångång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0