Kom nu då!

Sitter och väntar på att min kappa ska komma med budet, dom får skynda sig nu! :P

Annars så har jag faktikst städat idag! Fint blidde det såklart (: Och snart är mina kläder nytvättade och torra igen =)
Jag vill hinna gå till affären också och handla, innan det är dags att hoppa på bussen till jobbet.. men då måste kappan få komma snart..

Aldelles nyss var det 2 män som tittade in genom fönstret! (bor på femte våningen) dom hade en sån lyftkran och gjorde nått med väggarna.. :P Läskigt skoj ^^

Åh åh imorn bitti kommer Mammsen och Kidsen och Ackis på kvällen :) Jag tänkte ta med dom till Liseberg som öppnar "Jul på Liseberg" lägligt nog imorgon ;D Isdans med lisebergs kaniner! Låter väll otroligt mysigt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0