Klar!

Nu är jag klar med tentan =) Det gick väll.. eh.. hoppas jag klarar g nivån ;D blev klar på 20 min typ.. tittade igenom några gånger och ändrade och skit.. de sista 5 minutrarna av de 40 man måste sitta räknade jag ihop hur många poäng jag var rätt säker på, och det blev precis G nivån ;P hejja mig!!

Nu är jag hemma och ska ägna kvällen åt mig själv.. bara mysa och se på dåliga tv program =) Länge sen nu (:

Skulle juh på maskerad imorn.. men min kära pojkvän glömde berätta för mig att det är inställt.. så nu har jag bokat tågbiljett dit i onödan ;D haha nejdå... får väll mysa istället då =P Fast jag hade juh faktikst sett framemot maskeraden.. =/ Nåja..

Kameran ska skickas iväg med! Måste bara leta reda på kvittot =/



Hittade lite gamla fina bilder ^^
Varför blev du aldrig ihop med Spännisen Dessi? Skulle juh vart huuuuuur skoj som helst =D hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0