Jamen!

Ni får ursäkta min seghet.. har flängt fram och tillbaka.. vilket betyder att jag nu sitter i askersund, eller Harge är det väll ;D

Nåja... det är snö här iaf! är det i Gbg med, dock inte lika mycket.. Ska snart ta mig iväg på en liten promenad till frukosten =)

Omtenta på lördag, ska det pluggas hur mycket som helst till så jag slipper skiten sen..
massa läxor kommer i andra hand =)
Översättningen kommer.. när det kommer
Pengar har kommit! Csn och 196 kr från SJ, tänka sig.. hehe roligt att få lite i efterhand med.. 196 kr är 196 kr ;D

Och så har Dessi och Jag bestämd att krysnningen är i Jan istället, ibland är vi så bra :)

Pappa har krockat, men gick hur bra som helst med honom, men inte med bilen
Min bil är besiktad och klar! Nu får min tvillingbror snart bestämma sig om han ska köpa den eller sälja den ^^

Jag ska till Bryssel! 10-11 dec. Jag kommer få lön, resan gratis och bo på lyx hotell! Ha! Underbart jobb har jag :)


Klä på dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0