Städa..

Kort dag på jobbet idag =D 08.00 till 12.45, kom iofs 30 min försent.. men äsch ;D
Nu har jag med lite hjälp av Lillasyster Lilly burit ut mina lådor som jag redan packat plus mikron ut till boden, så att jag kan städa och packa lite mer =) Rummet blev juh jätteluftigt helt plötsligt =)

Idag åker Gänget ner till Åland... och jag som jobbar till fredag kan inte följa med =/ fast.. det gör inget! Jag och Lilly ska juh åka ner till Gbg på söndag :D Jag prioriterar det mer än att festa ^^ Jag längtar så... :) Liseberg ska det juh också bli..

Mitt rum ska rensas, rensas på alla möjliga saker, sen har jag tydligen massa saker ute i boden med.. från det att jag städade ut mitt gamla rum innan jag åkte ett år till Holland.. måste se över det med. Lilly vill få plats med massa stuff där nu istället för mig ^^

Jag ska leta reda på en sopsäck, eller två =)

Ha så skoj på Åland pojkar och alla 2 flickor, jag ska ha skoj i Göteborg =)

Puss och Hej ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0