Sova sova sova

Jag är trött! De snurrar nästan.. har vaknat kl 6 både idag och igår, och imorn bitti måste jag tvinga mig upp halv 5 ungefär.. börjar jobba 06.00 =( Iofs slutar man 13.00 så man kommer hem tidigt och kan hitta på annat, som att plocka och städa i rummet =) om jag inte somnar på soffan vill säga...

Var hos mormor idag, beställde pannakor där igår ;D hehe min mormor är så söt- "Ni som är å stora äter väll minst 15 pannkakor var?!" jomen visst mormor.. vänta bara.. tvingade i mig 6 tror jag, aldelles för proppmätt blev jag.. Fick med oss massa pannkakor hem med, hon hade säkert gräddat 100 stycken.. ujuj ;P

Nu ska jag dricka te, sen duscha, sen sova säkert.. låsa in mig på rummet iaf och ta med mig datorn och kolla på lite scrubs :P



haha, jag vet inte vad som hade hänt där ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0