Snart så =)

Solen sken en stund, men nu är den borta igen.. aja, finns saker att göra inne med :P

Jag sov ingenting inatt, helt borta och trött i skallen idag. Men har ett tåg att passa snart, kan juh sova på det om inte annat, funderar på om jag ska ta med laptopen eller inte.. reser iofs första klass så har juh internet ;D och så tung och jobbig är den inte att ta med.. den får följa med! jag kan titta på scrubs ^^ så har jag nått att sysselsätta mig med på tåget :)

Mamma svängde förbi nyss också, hon ska juh till Åland med Nina, så hon ville träffa oss (mest de små syskonen) innan hon for, 1 1/2 vecka utan barn.. hon klarar sig aldelles utmärkt tror jag ;D

10(!) dagar kvar att jobba! *räknar ner* =D

Kram kram

Jag och Dessi är för söta tillsammans ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart är ordet ;)

2008-07-14 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0