Jag vill inte..

.. vara den som jämt ser till att disken blir gjort, att tväthögen minskar och städar undan. Varför kan ingen annan hjälpa till?! Begär inte att Pappa ska göra det, den gamle mannen ;D han somnar juh på soffan så fort han kommer hem från jobbet stackarn... Men Lilly? Jonte kan väll lyfta ett finger när han är hemma och äter maten man lagar.. Kan han inte göra Taigas hundgård snart?! njee usch.. jag är less :P
Tur att man snart flyttar härifrån, innan man blir helt galen.... =/

Nu jobbar jag bara *räknar* 7 dagar till! sen så slutar jag :D sen bär det av till Gbg med min lilla bil fullastad ;D Sen hem och Frizon, sen upp, sova antagligen =) och sen till Holland, och sen lämnar pappsen av mig i Gbg på väg hem.. och skolan/kursen början mån 1 sep! jag längtar :D

Det luktar bränt.. mina kära småsyskon lyckades bränna kakan i ugnen.. xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0