JA! =D

Jag är arbetslös! ^^

hehe njee, ska juh ner till Göteborg och plugga, skolan börjar 1 sep, så innan det får jag leva på.. kärlek? =)

Söndag natt /Måndag morgon, då påbörjar Lilly och jag våran Roadtrip på ungefär 80 mil, imorgon ska jag hinna med att rensa massa saker.. samla ihop jättemycket som får gå till röda korset :D känns bra att äntligen få rensa lite, insåg idag att jag har juh jättemycket jag inte behöver :O Bort med skiten bara!

Åland åland.. undrar vad dom hittar på nu, ligger däckade på nån klippa antar jag hela bunten :P hehe usch usch.. Jag låter bli att vara avundsjuk :) Men när kära Dessi och jag var där var det juh skoj, hoppas hon träffar Tore igen! Hälsa Dessi! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0