..

Samma pass idag 17-22, skönt pass ibland och jobbigt pass ibland.. Hoppas att det blir ett skönt idag ;D

Jag måste packa idag! heller om jag gör det ikväll när jag kommer hem.. Ska juh på uflykt igen.. så att säga :P

Måste göra så mycket, städa, packa, ändra adress, handla det och det.. men det ska bli så roligt! Och sen tar jag flyget från landvetter till Amsterdam, måste juh se om Lillasyster Lilly sköter sig, dessutom vill jag shoppa (A)
Och Annika ska hälsas på! pengar.. blir kanske ett litet problem.. men det löser sig alltid ;)

Nu ska jag kolla på Disney Channel med lillebror :)

Taiga och den "gula" hunden i granngården tycker inte om varandra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0