mycket knasigt

Vilket Ikea tar och bygger om och stänger av massa avdelningar i december? Julshoppandets månad.. dåligt av dom..
Nåjaa fick med mig 3 gardinstänger till Acke iaf =)

Nu ska jag få i mig en sorts lunch och sen diska.. sen hoppa på tåget 14.12 för att ta mig till Hallsberg ;D
Imorn kväll är det nån sorts julfest.. med Ackes jobb.. hehe blir nog jätte fint ;D

Har fått till min nyinköpta iPod något sådär också.. den låsts sig dock igår.. höll på att kasta ut både den och datorn men.. det är löst nu, en god natts sömn löser allt! =D

2 tentor och 1 bokredovisning kvar innan jullovet den 18 dec... yeaaah =/

Det är tydligen hur mycket snö som helst hemma... ÅÅÅÅÅH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0