Jag vann!

jag vann! mot typ.. 6 killar(?) många iaf ;D i BILBANA + DART, haha bäst bäst bäst =) okej bilbanan var vi i lag, jag + Ackes chef, men jag var fortfarande enda tjejen där så.. tjejer kör bäst bil ^^ + kastar bäst pil
var jättemsyigt föresten, julmiddag i buffé form och sen fick vi gå upp till ett rum som var jättemysigt, bilbana och annat fint ;D Vi vann champagne! Dom som vann bilbanan alltså

Jag har inte gjort läxan, mindre bra.. vet inte ens om det är någon mening att gå på lektion då eftersom det enda man gör är att gå igenom läxan.. blähää

I övermorgon bär det faktikst av till Bryssel, så det så =) ska packa så fint imorn och så vidare.. passet får inte glömmas

Jag blev så sugen på att shoppa idag, det är juh rea överallt.. inte bra.. ledig imorn så får se om jag hittar på nått sånt kanske :P

Jag hoppar skolan och sätter mig och tjänar pengar = översätter istället, det blir väll fint? =)

Lite bilder från helgen:

Ser ni! E = 350 poäng
E = Esther = Jag

=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0