Gröt till frukost imorgon =)

Ja! Det blir gröt till frukost imorgon, gott gott gott. Esther håller på att koka nu ^^

Idag har varit en aktiv dag, känner mig helt.. sjuk... :P
Först så städade vi hela huset, nästan hela huset iaf. Julstädning alltså. Sen åkte Pappa iväg till Siw för att fira jul hos henne, vilket jag förstår honom att han gör..
SEN! jonte åkte iväg med skotern.. ringer en stund senare och har fått bensinstopp.. igen.. Happ, han har strandad vid tjärnen uppe i skogen, han kutar ner till E14, där jag möter honom med bensin och tratt, han följer med hem för att vi kommer på att det är juh närmare hemifrån oss att ta sig dit =) Sen är jag dum nog att gå med på att följa med, tar såklart med mig Taiga för den dagliga promenaden men iaf.. låååååååång vandring uppåt bland djupsnö och benrester från.. älg? Som Taiga så fint hittade och skuttade med ett tag (:
Nåja, väl uppe får vi start på skotern och ja... Jag och, taiga ska juh hem med, börjar bli mörkt och blää. Vi testar att åka skoter en bit och taiga får springa brevid, går hur bra som helst, tills motorn börjar gå varm på skotern.. inte gjord att åka så sakta den saken.. Såå Jonte tar skotern hem och jag och Taiga får springa.. Har pölsat och joggar typ 2 mil idag.. hejja mig :P
Blir tidigt i säng ikväll, känner mig en aning trött =D

Imorgon är det julafton!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0