Singing in the rain

Hemma hemma igen, men för en väldigt kort stund :P Imorn ska det packas! Tvättas och Jobbas.. det blev mycket helt plötsligt.. men ääh, Jag är ung ;D
På Onsdag ska jag till stan med lillasyster Lilly, jag ska inte handla nått! jag har allt jag behöver :P sparar pengarna till Holland istället.. nej jag ska vara smakråd och med shoppare :) det är jag duktig på =P

På torsdag! Då! bär det av till Göteborg med min soffa och annat smått och gott.. sen på fredag är det nonstop till Aalsmeer som gäller, på söndag droppar vi Lilly i Nieuwkoop för ett år och sen på fredagen tror jag jag och pappa åker tillbaka till Göteborg.. där åker pappsen sen ifrån utan mig till storebror Joel är det tänkt.. har pappa semster så har han ;D

ååh det fanns en kasse med 3 blöta halvmöggliga handdukar i mitt rum när jag kom hem.. toppen mysigt... vad gör jag för att förtjäna sånt?

Dom hade haft sol hela helgen hemma, i Örebro så regnade det.. men det gör inget, var mysigt att stanna inne i värmen =D

Nu ska här dushas innan pannan spräng!



Min morfar är den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0