Måndag =)

Jag tror jag gått upp nått kilo, dumma mormor :P Hon bakar aldelles för goda havrekakor =/ dom var dessutom nybakade! förstå vad illa..

hehe Taigis tycker inte riktigt om att duscha, hon brukar stå still, men idag var hon nära på att smita ut ;D Hon fäller juh så FRUKTANSVÄRT mycket hår nu, byter päls gör hon.. usch usch.. ingen mening att ens försöka dammsuga :P

Blev ingen packning idag, den kommer imorgon.. lånade morbror Arnes Triangia kök idag iaf, var lite frächare än både pappas och morfars ;) så nu får vi mat med på festivalen.. kan juh va positivt (: Men imorgon! tåget går juh inte förrän kvart i  på kvällen så det hinns aldelles säkert, men ingen verkar veta vad det blir för väder.. så jag får väll packa lite allt möjligt :D Tältet måste vikas ihop med, men som gammal scout är man juh expert på sånt.. eller hur det nu var =D no problem, det löser sig =)

Mammsen och småsyskon är på semster, Forshaga och Lindmans, Uppsala och storebror och sen Nina och hennes nya hus. Så mammas hus kunde man juh "lånat" men ska man iväg så ska man ^^ men åh, det kommer bli så roligt.. -"Förjälva rännande" sa morfar idag, haha


Jag ska maila min Au Pair familj, vore oerhört skoj att hälsa på, när man ändåså är i Holland =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0