Lilly borta...

Jaha.. då har man lämnat henna, men ska hälsa på på torsdag också, innan pappsen och jag åker till Tyskland..
Min Lillasyster ska jobba som Au Pair i ett år för er som inte hänger med, precis som jag gjorde, fast lyckligtvis hos en annan familj ;D hehe.. 3 barn har dom, 3, 5 och 6 år gamla =) verkade urgulliga, svenska kan dom också eftersom deras mamma är svensk, fusk tycker jag själv men men.. Och hon har ett jättefint rum! större än mitt var =/ men det är hon värd..
Så nu sitter jag här utan lekkamrat, finns inte så mycket att göra faktikst.. cykla lite hade jag 'tänkt göra snart, kan inte sitta vid internet så länge eftersom Ome Theo inte har bredband =P

På fredag ska vi till Tyskland och på lördag kväll kommer jag till Gbg! Mitt rum är just nu fullt med ouppackade lådor bara, men det ska ordna sig.. ska bli skoj att få packa upp allt och fixa allt som jag vill ha det ;)

Ronald har man inte fått träffa heller.. vi var till Amsterdam igår men han orkade inte med oss.. Ronald är min kusin, Den bästa som finns.. för ett år sedan ungefär fick han och vi veta att han har tarmcancer.. och som det ser ut nu kan ingen doktor komma på något mer att göra..
Varför händer allt ond de goda människorna?


Bilder kommer om en vecka ungefär..

Kommentarer
Postat av: vicci

vart ska hon vara aupair?

2008-08-29 @ 16:41:09
URL: http://wlindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0