Iväg igen =)

Och imorn bär det av igen! Till Askersund, Bluesfestival hos Ackes granne.. blir spännande =) Upptäckte dessutom idag att det saknas en tågbiljett.. ;D så fick ringa ex jobbet :D Vi ska hinna kuta in i Sundsvall och plocka ut samma biljett, kostar 100 spänn.. men det får Acke ta.. slarvern.. Det går jättebra =)
Måste packa! har inte tänkt på att hinna med det :p

Nästa torsdag bär det av för gott! Ner till Gbg på torsdagen, sova över i min lägenhet, och hela vägen från Göteborg till Aalsmeer på fredag.. lämna av lilly på lördag och sen ska jag och pappa bara hitta på saker :) Hinna med att hälsa på min gamla Au Pair familj vill jag också ;D

Jag har fastnat för korsord, helt värdelöst.. men har man tråkigt är juh det bättre än att sitta vid datorn kanske`? =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0